Cantitate rcomanda black angus, carne de vita

Cât de des consumăm carnea de vită Black Angus?

Carnea de vită Black Angus de la ferma ANGUSTOS este cât se poate de sănătoasă, provine de la vite crescute cu hrană naturală. Marblingul sau nivelul de grăsime intramusculară de la această carne este distribuit uniform și are un rol important în a spori aroma și gustul ei în timpul gătitului la temperaturi ridicate.

Comparativ cu alte tipuri de carne de vită care provin de la alte rase, carnea de vită certificată Black Angus este de calitate mai bună, este mai sănătoasă.

Nutriționiștii recomandă această carne pentru că este una dintre cele mai sănătoase cărnuri și pentru că oferă organismului o serie de nutrienți care mențin sănătatea acestuia. De exemplu, s-a constatat că această carne are cu 30% mai puțin colesterol față de carnea de vită normală.

De asemenea, carnea de vită Black Angus conține acizi grași Omega-3 care reduc riscul de boli grave – diabet, cancer, ateroscleroză. După cum se știe ateroscleroza și cancerul sunt bolile care cresc riscul de deces în rândurile populației. Studiile cercetătorilor au arătat că în ultimii ani au murit foarte mulți oameni din cauza cancerului, aterosclerozei, atacului vascular cerebral.

Carnea de vită Black Angus conține toți aminoacizii esențiali pentru sănătatea organismului. Acesta este un mare avantaj pentru consumatori deoarece aminoacizii combat atacul nociv al radicalilor liberi și mențin starea de sănătate a organismului. S-a constatat faptul că 100 g de carne de vită Black Angus are peste 20 g proteine bune care ajută la arderea grăsimilor și stimularea metabolismului.

Alți nutrienți importanți pentru sănătate care se găsesc în această carne sunt vitaminele B6, B12, D și mineralele – zinc, magneziu, fier. Aceștia mențin sănătatea sistemului nervos, au o influență pozitivă asupra sângelui, ajută la realizarea unor funcții importante în organism, previn multe simptome, afecțiuni și boli.

O cantitate de 100 g carne de vită Black Angus conţine:

  • Peste 2,5 μg vitamina B12.
  • Aproape 0,5 μg vitamina B6.
  • Peste 2,5 mg fier care se absoarbe ușor în organism.
  • Peste 4 mg zinc.
  • Aproximativ 7 IU vitamina D.
  • Peste 20 mg Mg.

Acest tip de carne oferă toate aceste substanțe nutritive importante pentru sănătate. Proteinele sunt importante pentru construirea masei musculare, reglarea metabolismului, menținerea greutății corporale sub control. Vitaminele și mineralele ajută la funcționarea sistemelor corpului uman, oferă energie, susțin metabolismul, oferă un conținut optim de oxigen în sânge, cresc imunitatea și ajută organismul să lupte împotriva bolilor și factorilor externi (bacterii, virusuri, poluare).

Și totuși, cât de des mâncăm carnea de vită Black Angus?

Din carnea de vită Black Angus se poate obține o friptură extraordinară, suculentă, delicioasă. Cu cât grăsimea intramusculară este mai mare, cu atât este mai fragedă și aroma sa este mai mare. La carnea de vită Black Angus grăsimea intramusculară este dispersată uniform, în straturi fine, iar calitatea sa este mare. Această carne este apreciată în cele mai mari restaurante din lume.

Conform nutriționiștilor excesul de carne poate fi dăunător, indiferent de tipul și calitatea cărnurilor sau a animalelor de la care provin. Ei recomandă consumul de carne o dată pe zi, ar fi de evitat să se consume de două-trei ori pe zi. Aici ei se referă doar la un singur fel de carne (albă, roșie sau pește). Aceasta înseamnă un regim echilibrat de viață, carnea fiind importantă pentru organism. Accentul trebuie pus în special pe consumul de fructe și legume BIO.

De-a lungul timpului au existat numeroase studii, fondul mondial de cercetare a cancerului stabilind limita maximă acceptată ca fiind 500 grame de carne roșie pe săptămână. Alte organizații susțin că ar fi bine să nu depășim 300 grame, adică 2-3 mese pe săptămână cu câte 100-150 gr de carne de vită la fiecare masă.

Medicii specialiști în boli de nutriție și diabet recomandă oamenilor:

  • Consumul de carne de pește de două ori pe săptămână
  • Consumul de carne albă de două ori pe săptămână
  • Consumul de carne roșie doar o dată pe săptămână
  • Două zile pe săptămână este bine să nu se consume carne deloc, deci să se țină post.

În general sunt recomandate 3 mese principale pe zi, la fiecare nu trebuie să lipsească o salată mare de legume. O dată pe zi ar trebui să se consume o salată de fructe. La prânz este recomandat consumul de carne. La cină, salata de legume nu trebuie să lipsească, alimentația trebuie să fie mai ușor de digerat seara.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *