Garnituri sănătoase pentru carnea de vită Black Angus

Garnituri sănătoase pentru carnea de vită Black Angus

Nimic nu se compară cu gustul unei fripturi gătită exemplar, servită cu o garnitură sănătoasă și un sos perfect ales. Fie că pregătești un tenderloin la grătar sau un antricot la cuptor, citește în continuare recomandările noastre de garnituri sănătoase pentru carnea de vită Black Angus.

Garnituri pe bază de cartofi

Cartofi, cartofi și iarăși cartofi, mai ales prăjiți!

Garniturile ce au la bază cartoful sunt foarte populare, atunci când vorbim de friptură, fie ea de vită, porc sau pui. Însă, atunci când ai farfurie un steak de vită, e momentul să lași la o parte cartofii prăjiți în baie de ulei și să te întrebuințezi mai serios. Iată câteva garnituri pe bază de cartofi care vor completa perfect o friptură de calitate:

Chipsuri la cuptor.

O versiune ușoară a cartofilor prăjiți pai.

Cartofii tăiați pai în grosime de 1 cm se pun în apă clocotită timp de 3 minute. Se scurg bine, apoi se ung cu puțin ulei, distribuit uniform pe toată suprafața. Cartofii se dau la cuptor timp de 15-20 de minute, timp în care se amestecă de două ori, până când aceștia devin aurii. Se condimentează după gust.

Salată de cartofi cu ceapă la grătar.

Pentru mulți dintre noi, cuvintele „salată” și „cartofi” nu-și prea au locul împreună.

Cartofii tăiați cubulețe se fierb în apă sărată timp de aproximativ 10 minute, după care se pun pe grătarul unde am pregătit carnea. Tot pe grătar se pune o ceapă roșie tăiată rondele și se lasă timp de 5 minute. Într-un castron, amestecăm 6 linguri de ulei de măsline și 3 liguri de oțet balsamic, adăugând sare și piper după gust. Adăugăm cartofii și ceapa în acest amestec, peste care presărăm puțin pătrunjel.

Piure de cartofi cu usturoi.

Clasicul piure de cartofi, de data asta cu studii superioare. 

Se fierb cartofii împreună cu usturoiul în apă sărată până se înmoaie. Se scurg bine, se zdrobesc, apoi se amestecă cu puțină smântână. Se condimentează după gust. Pentru un plus de prospețime putem adăuga ceapă verde și pătrunjel. 

Atunci când vorbim de garnituri sănătoase pentru carne de vită Black Angus, cartoful se dovedește a fi un aliment destul de versatil, care echilibrează perfect steakul. 

Garnituri pe bază de legume colorate de prin lume adunate

Pentru cei care sunt la regim sau vor neapărat să respecte regula „ceva verde în farfurie”, există o multitudine de garnituri delicioase pe bază de legume. Iată câteva idei:

Roșii coapte.

Dacă ți-ai turnat un pahar de vin, ai pus o muzică bună în fundal și ai la dispoziție o oră pentru pregătirea unei garnituri, roșiile coapte sunt o idee excelentă. Încălzește cuptorul la 160 de grade. Pune roșiile tăiate felii pe hârtie de copt, împreună cu 4 căței de usturoi și cimbru. Stropește-le cu oțet balsamic și ulei de măsline,condimentează după gust și lasă-le la copt timp de 1 oră.   

Salată coleslaw cu ceapă verde și brânză cheddar.

Din lista noastră de garnituri sănătoase pentru carnea de vită Black Angus nu putea să lipsească și o salată. Deși are un nume lung, această garnitură este foarte ușor de pregătit și va satisface cu siguranță și cele mai pretențioase gusturi. 

Se ia o varză albă tocată mărunt și se pune într-un bol mare. Se adaugă un morcov tocat fâșii, o ceapă roșie (tăiată julien), 2 linguri de maioneză light, 3 linguri de iaurt low-fat, o linguriță de muștar Dijon și o jumătate de legătură de ceapă verde. Se amestecă bine cu mâinile, astfel încât să ne asigurăm că dressingul este distribuit uniform. La final, se presară deasupra restul de ceapă verde și 100 de grame de brânză cheddar rasă. 

Spumă de spanac.

Această garnitură e puțin mai complicat de realizat, însă rezultatul este unul delicios.

O ceapă tocată mărunt se prăjește în 25g de unt, la foc mediu. Se adaugă 2 linguri de făină și se fierbe timp de 2 minute. Se adaugă foarte încet 200 ml lapte. După ce laptele a fost încorporat, se mai lasă 5 minute pe foc, până când sosul s-a îngroșat. Între timp, se fierbe 200g de spanac. Este recomandat ca spanacul să nu fie lăsat prea mult pe foc. După ce a căpătat consistența dorită, stoarce lichidul în exces și toacă-l la o dimensiune medie. Se amestecă în sos și se adaugă 100 ml de smântână lichidă. Se amestecă în continuare, până când preparatul se omogenizează. La final, se poate presăra deasupra nucșoară proaspătă.

Alte idei de garnituri și mai sănătoase ar putea fi: piure de mazăre, ciuperci la grătar, pilaf de orez brun, cartofi dulci la cuptor, legume la grătar etc.

Atunci când plănuiești un steak exemplar, alegerea sortimentului de carne este importantă, însă nu trebuie ignorat și restul farfuriei. Data viitoare când vrei să-ți impresionezi prietenii cu preparatele tale, alege una din garniturile sănătoase pentru carnea de vită Black Angus și nu vei da greș.

Pentru o carne mereu proaspătă și sănătoasă, te așteptăm la Angustos – ferma de vite Black Angus.

2 raspunsuri

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] experiență culinară delicioasă și foarte sănătoasă. Nu uita să consumi carnea de vită cu garnituri sănătoase și eventual cu un soi bun de […]

  2. […] roșie conține o cantitate importantă de proteine necesare unei alimentații sănătoase. Conținutul de proteine ​​dintr-o porție gătită variază între 20-27%, la vită. Aceste […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *