5 rețete bogate în proteine din carne de vită

5 rețete bogate în proteine din carne de vită

Există foarte multe sortimente de carne de vită Black Angus și fiecare dintre ele este potrivită pentru o masă sănătoasă și bogată în proteine. Sortimentele mai slabe sunt perfecte pentru cei care vor rețete slabe în calorii, în timp ce variantele marmorate sunt opțiunea cea mai bună pentru dieta ketogenică sau paleo. Indiferent ce sotiment de carne alegi, noi ți-am pregătit 5 rețete bogate în proteine ​​din carne de vită. Toate sunt rapide, ușoare și delicioase, datorită savorii inconfundabile oferite de acest tip de carne.

E bine să-ți aduci aminte că atunci când vorbim despre carne de vită Black Angus, opțiunile sunt multe. Poți folosi bucăți fragede, marmorate, pentru un steak ca la carte. Vei avea parte de o cină perfectă pentru dieta keto. Poți cumpăra și sortimente mai puțin fragede, dar mai ieftine, care sunt perfecte pentru Crock-Pot / slow cooker sau, pe românește, tocănițe gătite la foc mic. Vei economisi bani și te vei bucura de o masă bogată în proteine și săracă în calorii. Nu întâmplător sportivii aleg să mănânce carne de vită Black Angus: are colesterol scăzut, este bogată în proteine, vitamine și minerale esențiale.

Vită aromată cu broccoli

Vei avea nevoie de: 500 grame carne de vită Black Angus (preferabil capac, fricandou sau nucă, tăiată ca pentru gulaș), 500 grame broccoli, buchete, 2 linguri ghee sau ulei de măsline, 2 linguri usturoi zdrobit sau dat prin presă, 2 linguri ghimbir ras, o legătură de ceapă verde, 1 lingură ulei de măsline, 2 linguri făină de tapioca, 2 linguri sos amino de nucă de cocos (la nevoie, poți înlocui cu sos de soia), sare și piper, după gust.

Într-un bol, amestecă uleiul de măsline (o lingură), cele 2 linguri făină de tapioca, 2 linguri sos amino de nucă de cocos, sarea și piperu. Adaugă carnea de vită și dă amestecu la frigider, pentru 10 minute. Între timp, într-o tigaie încăpătoare tragi la foc mediu untul ghee, usturoiul și ghimbirul timp de 2-3 minute. Adaugă carnea de vită, cu tot cu sos. Gatește 5-7 minute, în funcție de cât de fragedă vrei să fie carnea. Sosul se va îngroșa în tigaie și va deveni delicios. Adaugă broccoli și lasă totul la foc pentru încă 7 minute, până când e gata. Garnisește totul cu ceapă verde și servește imediat.

Rețeta este gândită pentru 4 porții generoase, iar fiecare dintre ele este bogată în proteine și săracă în carbohidrați: 27 grame proteine, 20 grame grăsime, 11 grame carbohidrați.

Chifteluțe umplute cu mozzarella

Ai nevoie de 170 grame mozzarella, tăiată în 16 cubulețe, 680 grame carne de vită Black Angus, tocată, cât mai slabă, mai ales pentru o dietă ketogenică, 1/2 cană parmezan, 1 ou mare, bătut, 1 lingură amestec de condimente mediteraneene, 1 linguriță sare de mare, piper după gust. Opțional, poți prepara sos ca pentru chifteluțe marinate și spaghete din dovlecei.

Preîncălzește cuptorul la 425 grade. Adaugă toate ingredientele pentru chifteluțele, cu excepția brânzei, într-un castron mare și amestecă bine. Ia câteva linguri din amestecul de carne de vită Black Angus și aplatizează-l în mână. Formează o bilă din acest amestec, în jurul unui cub de mozzarella. Pune cele 16 bile într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Trebuie să coci chifteluțele timp de 15 minute, până când carnea începe să se rumenească și mozzarella să curgă. Servește simplu sau marinează chifteluțele și servește alături de spaghete din dovlecei.

Rețeta este gândită pentru 4 porții formate din 4 chifteluțe rotunde, măricele. Fiecare porție este bogată în proteine și are sub 500 calorii: 48,9 grame proteine, 7,4 grame carbohidrați, 26,6 grame grăsime și 453 calorii, cu tot cu garnitură și sos. Dacă alegi să servești chifteluțele simple, vorbim despre doar 418 calorii.

Kebab de vită cu pesto

Ai nevoie de: 350 vrăbioară (carne de vită Black Angus, tăiată bucăți), 1 ardei gras mediu, tăiat în bucăți, 1/2 ceapă medie tocată, 2 cești busuioc proaspăt, tocat, 1/2 ceașcă ulei de masline, 1/3 cești nuci de pin, 3 cuișoare, 3 căței de usturoi, sare după gust, bețe pentru frigărui.

Prepară pesto din busuioc, ulei de măsline, nuci de pin, usturoi și sare, în blender, la viteză mare. Dă sosul la frigider până la utilizare. Lasă două bețe pentru frigărui în apă timp de 30 de minute. Alternativ, formează kebabul din carne de vită Black Angus, ardei și ceapă. Presară piper după gust. Separă sosul în două recipiente egale și folosește unul pentru a unge fiecare frigăruie din belșug. Gătește cele 2 frigărui pe grătar sau grill electric, aproximativ 8-10 minute sau până e gata carnea. Servește alături de sosul pesto rămas.

Rețeta este gândită pentru 2 porții. Fiecare frigăruie este bogată în proteine și săracă în carbohidrați: 37 grame proteine, 7 grame carbohidrați, 40 grame grăsime și 534 calorii.

Chili cu carne de vită 

Ai nevoie de: 450 grame carne de vită Black Angus tocată, amestec cât mai slab, 30 grame suc de roșii din conservă, 1 pliculeț chili sau boia dulce, după gust. Opțional, iaurt la servire sau salată de fasole roșie.

Gătește carnea tocată într-o tigaie nonaderentă până își schimbă culoarea și nu mai este roz. Adaugă sucul de roșii și condimentele. Amestecă bine. Oprește focul și lasă mâncarea la înăbușit timp de 5 minute, ca să se îngroașe sosul.

Rețeta este gândită pentru 4 porții. Fiecare porție conține 24 grame proteine, 18 grame grăsime, 12 grame carbohidrați, fiind perfect echilibrată pentru o cină ușoară și delicioasă.

Tăiței chinezești cu vită

Ai nevoie de: 450 carne de vită Black Angus (vrăbioară, tăiată felii de aproximativ 2 cm), 6 linguri sos teriyaki (alege o variantă fără monoglutamat de sodiu), 220 grame paste integrale (tăiței sau spaghetti subțiri), 2 linguri ulei de canola (sau de rapiță), aproximativ 3 căni amestec salată (pentru salată coleslaw), 1 ceapă medie tăiată fin, coriandru după gust.

Pune carnea la frigider într-o pungă, cu 2 linguri de sos teriyaki. Între timp, prepară pastele conform instrucțiunilor. Într-o cratiță încăpătoare, pune o lingură de ulei și frige carnea în stil stir-fry, 1-3 minute. Scoate carnea din cratiță. Adaugă în cratiță uleiul rămas, amestecul pentru salată și ceapa și trage totul la tigaie 3-5 minute. Legumele trebuie să rămână crocante. Adaugă pastele și sosul teriyaki rămas. Amestecă bine, adaugă carnea și amestecă iar. Oprește focul și adaugă coriandru după gust.

Rețeta este gândită pentru 4 porții. Fiecare porție conține 35 de grame proteine, 13 grame grăsime, 52 grame carbohidrați și 462 calorii. Această rețetă conține o cantitate mai mare de carbohidrați, fiind ideală pentru cei care își doresc un plus de masă musculară.

2 raspunsuri
  1. Molnar Marin
    Molnar Marin says:

    Ar fi bine daca tot dati idei cu retete sa publicati unele denumiri in limba romana(ori ce condiment se poate traduce si in limba romana)

    Răspunde
    • admin
      admin says:

      Bună Marin. De tradus se poate traduce orice, dar cele mai multe sunt foarte cunoscute sub denumirea afișată. Vă mulțumim pentru sugestie.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *